В умовах карантину: як зробити доставку Glovo, Нова Пошта, Domino’s Pizza, Uber Eats безпечною

Доставка додому © depositphotos.com

З сьогоднішнього дня в Києві закривають всі громадські заклади, за винятком продуктових і господарських магазинів та аптек. Таку практику вже запровадили в кількох обласних центрах країни. Тому зараз багато людей будуть користуватися послугами доставки їжі, продуктів чи ліків. Колишня виконувачка обов’язків міністра охорони здоров’я України і лікарка Уляна Супрун на своїй сторінці у Facebook підготувала поради, як зробити доставку найбільш безпечною для всіх.

  • Людям, що доставляють їжу, варто залишати її біля дверей, а не заносити безпосередньо у квартиру чи будинок або передавати прямо в руки. Це практика називається “contact-free delivery”, і її вже запровадили багато іноземних компаній.
  • Користуйтеся безготівковими формами оплати якомога більше, аби зменшити контакт з грошима. Є приклади соціально відповідальних бізнесів, які на цей період вводять спеціальні правила щодо готівки: приймають її окремо і з подальшим кварцуванням.
  • Компаніям, що займаються доставкою, треба забезпечити своїх співробітників спиртовмісними антисептиками у достатній кількості. Кур’єри повинні мати можливість користуватися цими засобами у потрібній кількості. Не зайвим буде розіслати інформацію про важливість миття рук, етикету кашлю і чхання та загалом інформації – як захистити себе. 
  • Якщо ви отримуєте доставку, обов’язково опісля того, як взяли пакунок, ретельно помийте руки. Після відкриття пакунку також. Тобто це варто робити після кожного контакту. Якщо це їжа, не забудьте помити ретельно руки перед її споживанням.
  • За змоги не соромтеся залишити додаткові чайові людині, яка привезла вам доставку. Це нормальний спосіб висловити вдячність людям, коли вони працюють в ризикових чи небезпечних умовах. Якщо є опція зробити це безготівково, то скористайтеся цією можливістю. Компаніям, які займаються доставкою, варто подумати про додавання такої опції у своїх додатках чи на сайтах. Зокрема, це гарна мотивація для співробітників працювати і більше дбати про своє здоров’я.

Пані Уляна сподівається, що компанії, які займаються доставкою, будуть відповідальними і свідомими не лише стосовно якості сервісу, але й здоров’я та добробуту своїх співробітників. Адже поки всі ізолюються вдома, вони йдуть на досить великі ризики для свого здоров’я та здоров’я своїх близьких, аби працювати і заробляти гроші.

Для деяких співробітників доставка — це єдине джерело доходу. Тому важливо, аби в разі хвороби, вони мали реальну можливість залишитися вдома, а не йшли хворими на роботу. Компаніям варто переглянути свою політику щодо оплати праці, аби їхні працівники не обирали між заробітком та своїм здоров’ям і не наражали на небезпеку інших людей.

Раніше ми радили, чим зайняти дитину під час карантину.

Джерело: lady.tochka.net

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *