Інновація та роботизація нині в тренді: слідами премії “Панацея-2019” © Прес-служба
У США найкращі актори та акторки отримують Оскар, а найпрогресивніші аптеки України – щорічну премію від конкурсу професіоналів фармгалузі “Панацея”. Премія започаткована у 1999 році та на сьогодні стала яскравою подією національного масштабу. Цього разу організатори відмітили двадцятиліття здобутків фармацевтичного ринку. Революційні темпи розвитку галузі зсунули фокус уваги з традицій на інновації.
Інновація та роботизація нині в тренді: слідами премії “Панацея-2019” © Прес-служба
У списку лідерів аптечного ринку опинився яскравий роботизований фармбренд, який пропонує інноваційні форми самообслуговування. В цих аптеках відвідувачі мають можливість самостійно замовляти товари за допомогою планшетів, які встановлені в торгових залах, а також через інтернет, однак це не все! “Аптека Копійка” першою ризикнула взяти робота на роботу, і на сьогодні саме ця нестандартна ідея знайшла відгук у відвідувачів та отримала професійну відзнаку.
Тож, як визначили маркетингові дослідження, нині в тренді інновації. Конкурс професіоналів фармринку наголосив на цьому! “Аптека Копійка” названа “Аптекою з інноваційними формами самообслуговування” в номінації “Аптека Року”. Вона об’єднує людей, що живуть інтересами фармринку та зацікавлені в задоволенні потреб клієнта. Про переваги роботизованих аптек запитаємо у Яни Середи, комерційного директора “Аптека Копійка”.
Інновація та роботизація нині в тренді: слідами премії “Панацея-2019” © Прес-служба
- Що означає “Панацея” для аптек під брендом “Аптека Копійка”?
“Панацея” – це дійсно знак якості для фармацевтичного ринку України, відповідний аптечний Оскар, який без пауз та перерв впродовж 20 років переходить до українських професіоналів.
- Якими досягненнями ви пишаєтеся?
Наш старт був амбіційним, але дуже вдалим. Ми одразу взяли високі позиції й наразі стали аптекою року. “Аптека Копійка” підтримує вітчизняний продукт – в наших аптеках працюють роботи українського виробництва, які швидко та безпомилково збирають замовлення покупців. Завдяки роботам в торговому залі немає довгих черг.
- Чи дійсно роботизація є панацеєю?
З першого дня існування бренд “Аптека Копійка” взяв курс на роботизацію, і через 5 років ми бачимо відчутні результати. Знак якості “Панацея” підкреслює, що експериментальна та революційна ідея була не тільки вдалою, а й вчасною. Еволюція у фармації – це процес, який набирає обертів та має революційні наслідки. “Аптека Копійка” випереджає час і задає тенденції. Як аптека року вона, безперечно, впливатиме на визначення номінантів майбутніх років.
Інновація та роботизація нині в тренді: слідами премії “Панацея-2019” © Прес-служба
Премія “Панацея” дуже важлива для всіх гравців українського фармринку. Ця найпрестижніша нагорода визначає тенденції, об’єднує авторитети, вказує на лідерів, для яких розвиток української аптечної сфери є пріоритетним. Цього року у фокусі уваги опинились революційні форми самообслуговування клієнтів “Аптека Копійка”. Ми довели, що інновація та роботизація – це не тільки процеси, що мають право на існування, а й головні вектори подальшого розвитку. Однак “Аптека Копійка” – це не просто роботизовані аптеки, не тільки креативний бренд, а й потужна команда професіоналів, яких об`єднує спільна мета — стояти на варті здоров`я мешканців України говорить PR-директор “Аптека Копійка” Ольга Гречко.
Вже два десятиліття “Панацея” відзначає професіоналів фармацевтичної галузі. Серед переможців конкурсу є “Аптека Копійка”, яка задає тенденції подальшого розвитку ринку й, безсумнівно, творить історію.
Інновація та роботизація нині в тренді: слідами премії “Панацея-2019” © Прес-служба
Раніше ми розповідали, що таке алергія на холод.
Джерело: lady.tochka.net