ТОП-5 секретів комфортних підгузників

ТОП-5 секретів комфортних підгузників © Depositphotos

Презентація нової лінійки підгузників Pampers Premium Care пройшла в Інноваційному центрі компанії в місті Швальбах в Німеччині. Українським журналістам не тільки розповіли про нововведення у відомому і популярному серед матусь продукті, а й відкрили завісу над тим, як створюються, тестуються, удосконалюються підгузники.

Інноваційний центр Pampers © прес-служба

Інноваційний центр, який ми відвідали, був побудований у 2000 році, а розширений у 2014-му. Зараз над створенням ультракомфортних і сучасних підгузників працює близько 250 наукових співробітників. При розробці нововведень вчені радяться з педіатрами і дерматологами, щоб створити максимально відповідний новонародженим продукт.

Про те, що створення нового виду продукції є дуже складним і багатоетапним процесом ми змогли переконатися, поспілкувавшись з багатьма експертами і побачивши на власні очі деякі етапи створення підгузників.

Перед “народженням” ідеї про впровадження будь-якої інновації в компанії проводять дослідження потреб батьків і дітей. Певну складність становить те, що цільова аудиторія продукту змінюється кожні три роки, а також споживачем послуг є діти, які не можуть розповісти про свої потреби.

Робота з новими проектами відбувається в кілька етапів. Після численних консультацій і досліджень в інноваційному центрі випускають лімітовану серію підгузників, які роздають на тестування сім’ям з дітьми, що машкають у Швальбасі. Вони регулярно тестують нову продукцію, якої ще немає на ринку, мами заповнюють щоденники, в яких вказують свої зауваження і побажання. За словами співробітників, нововведення в підгузки не будуть впроваджені у виробництво доти, поки у батьків малюків не залишиться жодних зауважень.

Інноваційний центр Pampers © прес-служба

Інноваційний центр Pampers © прес-служба

Інноваційний центр Pampers © прес-служба

Експерти центру також працюють безпосередньо і з дітьми: там функціонує ігрова кімната та лабораторія, в якій спеціальним приладом перевіряють сухість шкіри дитини як після кількох годин носіння підгузки, так і після нічного сну. Нам вдалося побувати при огляді дитини після тривалого носіння подгузника. Результати виявилися в межах допустимих норм: вологість шкіри дитини на стегні склала 9 пунктів, а під подгузником 17. Допустима різниця – до 40-50 пунктів. Для порівняння цим приладом заміряли вологість на долоні дорослого. Показник склав понад 60 пунктів.

У презентуваних у 2019 році нових підгузниках об’єднано найбільші інновації за останні 10 років. Розробники компанії, вирішивши проблему насичення та розподілу виділень, перейшли до пошуку вирішення проблеми м’якості і захисту шкіри малюків. І їм це вдалося.

  • Верхній шар. У нових Pampers Premium Care істотно змінили верхній шар. Тепер він ще швидше вбирає виділення, дозволяючи шкірі малюка залишатися сухою протягом тривалого періоду. Для захисту шкіри в нових підгузках Pampers міститься захисний бальзам, який запобігає роздратуванню шкіри.

Інноваційний центр Pampers © прес-служба

  • Дихаючий шар. В підгузках Pampers Premium Care є дихаючий шар, що містить мікропори, які пропускають пари вологи назовні. Також завдяки цьому шару у підгузку забезпечується повітряна сухість.
  • Індикатор вологості. Напевно, кожна мама хотіла б знати про те, коли варто міняти підгузник не перевіряючи його. Для цього у нових преміальних підгузках є індикатор вологості. Поглянувши на спеціальну смужку, можна визначити чи варто міняти підгузник.
  • Особлива м’якість. В інноваційному центрі додатково попрацювали над м’якістю підгузків і тепер дотик нового підгузника до тіла малюка можна порівняти з пір’ям.
  • Виріз для пупка. Для того, щоб пуповина зажила і заради зменшення контактів з нею інших матеріалів, у нові маленькі розміри Pampers Premium Care був доданий виріз для пупка.

Інноваційний центр Pampers © прес-служба

А ти знала? Найцікавіші факти про памперси:

  • Назва бренду походить від слова pamper, що в перекладі означає “балувати”.
  • Історія бренду підгузників почалася в 1961 році, коли американець Віктор Міллз почав розробляти одноразові гігієнічні засоби для своїх онуків.
  • Перші підгузники істотно відрізнялися від нинішніх і більше нагадували не трусики, а панталони.
  • З 2010 року в підгузках Pampers відсутня целюлоза у вбираючому шарі, що дозволяє рівномірно поглинати виділення, і перешкоджає появі грудок в підгузку.
  • У компанії піклуються про екологію. При створенні підгузників намагаються використовувати якомога менше матеріалів при цьому постійно покращується якість. Також в компанії думають над переробкою використаних підгузників.
  • Джерело: lady.tochka.net

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *