В області налагодять телемедицину та створять єдину диспетчерську службу

Створення єдиного медичного простору – один із важливих проектів 2019 року. На цьому голова облдержадміністрації наголосив під час апаратної наради, присвяченої стратегічним напрямкам соціально-економічного розвитку області.

За словами Сергія Кузьменка, і надалі триватиме системна робота в галузі охорони здоров’я області, помідомили в пре-службі ОДА.

«У 2018 році ми провели значну роботу по медичних закладах обласного рівня. Онкодиспансер, обласна лікарня, кардіоцентр отримали наприкінці 2018 року нові технічні можливості. І ця робота безумовно буде продовжена», – зауважив він. 

Нинішнього року влада має намір реалізувати знаковий проект – створення єдиного медичного простору.

«Налагодження телемедицини, розвиток служби екстренної медичної допомоги та створення єдиної диспетчерської служби – це логічний проект, що передбачає систематизацію послуг в охороні здоров’я і можливість усіх людей, де в вони не проживали, отримати медичну допомогу найвищої якості», – зауважив керівник області.

Він повідомив, що вже у лютому-березні буде завершено проект з будівництва 18 сільських амбулаторій. Окрім них, в систему сільської медицини буде включено 111 амбулаторій, що функціонують, та таку ж кількість сільських пунктів здоров’я.

«Ми повинні зробити єдиний простір для лікаря, який працює як в сільській амбулаторії, так в медзакладі обласного рівня. Єдиний медичний простір дасть змогу швидко знаходити і приймати рішення, що рятуватимуть життя. Для цього нам потрібно організувати роботу служби швидкої допомоги. Маємо створити Єдиний координаційний центр, що даватиме можливість щохвилини відслідковувати рух «швидких» по всій області і направляти до хворого найближчу бригаду медиків», – повідомив Сергій Кузьменко.

Голова облдержадміністрації переконаний, що цей масштабний проект буде обов’язково реалізовано у нинішньому році. 

Джерело: zpu.kr.ua

No votes yet.
Please wait...

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *