Тенденції які включає в себе дизайн офісів можуть мати значний вплив на людей на вашому робочому місці і на компанію в цілому. Сьогодні існує безліч тенденцій в дизайні офісів: від гнучких письмових столів до зелених насаджень – нові офісні тенденції продовжують змінювати спосіб роботи людей.
Менеджери підприємств (FM) можуть використовувати дизайн офісу, щоб підтвердити основні корпоративні цінності, сприяти співпраці на робочому місці та підвищенню продуктивності праці. Тому перед переплануванням приміщень важливо ретельно проаналізувати культуру вашого офісу. Ось деякі основні міркування, які FM-менеджери повинні враховувати при прийнятті рішення про те, яким тенденціям слід дотримуватися, які меблі для офісу обирати та як компонувати дизайн в цілому.
Оцініть конкретні потреби кожної команди
Робоче місце покликане служити простором для підвищення продуктивності праці. Менеджери повинні приділяти час тому, щоб зрозуміти, як зміни в дизайні і компонуванні будуть впливати на результати роботи команд. Додавання додаткових громадських робочих місць, наприклад, може виявитися корисним для команд з продажу, яким необхідно провести “мозковий штурм” або обговорити стратегії, але може відвернути інженерні команди, яким необхідно тихе робоче місце, щоб сконцентруватися. Перш ніж прийняти на себе зобов’язання по внесенню змін до проекту, менеджери приміщень повинні використовувати інструмент управління простором для створення плану поверху відповідно до їх поточної плануванням.
Виберіть проекти, що відображають вашу культуру
Офісна культура може бути підкріплена її конструкцією. Як менеджер об’єкта, ви повинні переконатися, що цінності вашої компанії відображені в дизайні, якй ви обираєте. Компанії, які цінують сувору ієрархію або приватну службу, можливо, захочуть мати більш закриті офіси, в той час як компанії, які цінують доступність, можливо, захочуть впровадити сильні принципи пошуку шляху.
Перш ніж впроваджувати нові проекти, керівники підприємств повинні розглянути питання про те, як зміни вплинуть на те, як співробітники і клієнти сприймають компанію. Наприклад, IDEO, глобальна проектна компанія, яка висуває творчість на перший план як центральну цінність, відображає цей пріоритет в своєму офісі в Сан-Франциско. IDEO заохочує творчість через їх офісні приміщення, які заповнені банками з барвистими художніми приладдям, яскравими фресками і персональними проектами. В офісі IDEO є навіть спільний мистецький об’єкт, в який співробітники можуть внести свій вклад, виготовлений з викинутих речей. Вбудовуючи креативність в офіс, IDEO підтримує основні цінності компанії на передньому краї, як для клієнтів, так і для співробітників.
При виборі дизайну власного офісу слід задати питання: чи відповідає ця тенденція основним цінностям нашої компанії? Ви можете насолоджуватися зовнішнім виглядом офісу з відкритим плануванням, але якщо ваша галузь цінує конфіденційність і ефективність, ви можете дотримуватися дизайну офісу, який розділяє окремі робочі місця. Яким би модним не був дизайн, якщо він не стимулює продуктивність праці ваших співробітників, його не варто реалізовувати.
Передбачте майбутні тенденції і технології
При прийнятті рішення про внесення змін до проекту компанії також повинні передбачити свої майбутні потреби. Тенденції в області дизайну часто йдуть рука об руку зі змінами в галузі і новими тенденціями в культурі праці. Шукайте тенденції, які можуть доповнювати один одного, щоб побудувати офісний простір, почуття більш обтічним і згуртованим.
Яскравим прикладом цього є культура гнучкої роботи. Компаніям з сильною політикою гнучкої роботи слід розглянути можливість використання систем гарячих столів і хмарних технологій для створення відполірованою робочого середовища для своїх команд. Якщо компанія планує залучати більше гнучких або віддалених працівників, їх дизайн повинен передбачати потреби цих працівників.