Куди і кому поскаржитися, якщо кажуть платити за медпослугу, що має бути безкоштовною, “Гречка” поцікавилася в очільника департаменту охорони здоров’я Кіровоградської облдержадміністрації Олега Рибальченка.
Загалом лікування за направленням сімейного лікаря, або, якщо потрапити по “швидкій” має бути безкоштовним для пацієнта за пакетом медичних гарантій. Однак, якщо Вас чи Вашого родича просять заплатити за певну медпослугу, то варто поцікавитися чи ця послуга буде дійсно безкоштовною. У першу чергу Олег Рибальченко радить звернутися до гендиректора або медичного директора закладу охорони здоров’я.
– Є сенс перепитати на рівні керівництва для того, щоб для себе з’ясувати, що передбачено коштом державного бюджету, Національної служби здоров’я, – каже Олег Рибальченко. – Протокол лікування може надати медичний директор, обсяг фінансування може підтвердити гендиректор закладу. Всі інші шляхи оскарження також не заборонені.
Якщо на рівні керівництва відповідь не задовольняє, то можна звернутися зі скаргою до Нацслужби здоров’я за телефоном “гарячої лінії” 16-77.
– Якщо НСЗУ доведе провину лікувального закладу, то зможе змінити фінансування цього пакету, може забрати або анулювати, – зазначив Олег Рибальченко.
Також пацієнт може скаржитися і до департаменту охорони здоров’я Кіровоградської облдержадміністрації за телефоном (0522) 24-13-69. До поліції також можна звертатися. Але при зверненні до правоохоронних органів, за словами Рибальченка, звинувачення мають бути обґрунтовані.
Джерело: gre4ka.info